Статуси на поръчки

При всяка една промяна на статуса на Вашата поръчка, ще получавате мейл. Информацията от мейла ще бъде публикувана също и в потребителския Ви профил в нашия сайт. За да я видите натиснете ПРОФИЛ - МОЯТ ПРОФИЛ - МОИТЕ ПОРЪЧКИ. За статуси Проблемна и За получаване от нашия офис, ще получите също и СМС на мобилния телефон посочен в профила Ви, но само ако сте се абонирали за това от ПРОФИЛ - МОЯТ ПРОФИЛ - АБОНАМЕНТИ ЗА БЮЛЕТИН. За статус Изпратена с Еконт ще получите СМС директно от Еконт.

Статус Чакаща:
Вашата поръчка е успешно направена и следва да извършите 50% или 100% авансово плащане, за да заявим избраните от Вас стоки към SportsDirect.com. При избор на плащане изцяло 100% при доставка, статусът й автоматично ще се промени на Обработва се след като бъде прегледана от нас.

Статус Обработва се:
Плащането е получено и Вашата поръчка ще бъде заявена според Графика за поръчки.
Този статус няма да се промени докато от SportsDirect.com не ни потвърдят, че всички поръчани от Вас стоки са изпратени към България.
Ако определени стока или стоки от Вашата поръчка бъдат отказани, то статусът на поръчката Ви ще бъде променен на Проблемна.

Статус Проблемна:
Поръчката Ви е заявена към SportsDirect.com, но определени стока или стоки от Вашата поръчка, са отказани. Ще получите мейл с подробна информация кои точно стоки са отказани и покана в рамките на 3 дни да изберете друг/и на същата или приблизителна стойност. Избраните нови стоки ще бъдат заявени според Графика за поръчки и добавени в поръчката Ви и ако има разлики в цените поръчката ще бъде преизчислена. Тази информация ще бъде публикувана също и в потребителския Ви профил в нашия сайт. За да я видите натиснете ПРОФИЛ - МОЯТ ПРОФИЛ - МОИТЕ ПОРЪЧКИ, намерете поръчката със статус Проблемна и натиснете ПРЕГЛЕД НА ПОРЪЧКА. Най-отдолу на отворилата се страница ще видите добавената информация. Ако по една или друга причина не изберете стоки за подмяна, то разликата в сумата ще бъде приспадната от финалното плащане или добавена в профила Ви в нашия сайт в АКАУНТ БАЛАНС.
Статус Проблемна може да се появи и при друг проблем с поръчката Ви, този проблем отново ще бъде подробно описан и изпратен на Вашия мейл и публикуван в потребителския Ви профил в нашия сайт.

Статус Пътува към България:
Вашата поръчка е успешно заявена и потвърдена от SportsDirect.com и пътува към България.

Статус За получаване от нашия офис:
Поръчката Ви е пристигнала, обработена е и е комплектована и според желанието Ви изчаква в нашия офис в София да я получите. За поръчки непотърсени в рамките на 14 календарни дни от смяната на статуса им със За получаване от нашия офис, не носим отговорност.

Статус Изпратена с Еконт:
Поръчката Ви е пристигнала, обработена е и е комплектована и според желанието Ви е изпратена за доставка с Еконт до техен офис или Ваш адрес. В повечето случаи на следващия работен ден след смяната на статуса на поръчка с Изпратена с Еконт, ще получите СМС от Еконт и стоките Ви ще бъдат в посочения от Вас офис на Еконт или на посочения от Вас адрес.

Статус Доставена:
До няколко дни след като получите заявените от Вас стоки, статусът на Вашата поръчка ще се промени на Доставена.

Статус Приключена:
14 дни след като получите заявените от Вас стоки статусът на Вашата поръчка ще се промени на Приключена. Рекламации или промени по поръчки със статус Приключена не се приемат.

Статус Анулирана:
Ако не заплатите авансово за поръчката си до 4 дни от нейното създаване, то тя ще бъде Анулирана . Поръчката Ви може да бъде Анулирана и по Ваше желание или по друга причина (при добавяне или премахване на артикул от екипа ни поръчката се анулира автоматично и се създава нова поръчка със същия номер и индекс след номера й). Рекламации или промени по поръчки със статус Анулирана не се приемат.